Doktorns ordinerar:

Japp, jag har varit på vårdcentralen idag för att ta reda på varför jag är så hängig och varför jag inte blir av med smärtan i halsen. De tog ett prov i halsen på mig, ursh! Det var väldigt obehagligt.
Sen fick jag vänta nästan en timme innan jag fick komma till läkaren, jag höll på att somna flera gånger i väntrummmet.
Läkaren var trevlig och han sa att det inte var något farligt, ingen lunginflammation eller var i bihålorna eller så. Men tyvärr så sa han att min förkylning kan hålla i länge, kanske en vecka till kanske mer. Så vad sa han då om att bli frisk?
Han sa: Unna dig en god bok eller en bra film och ät något gott, glass eller godis och ta det lungt ett tag.
Trevliga råd men det känns lite surt för jag vet att hur jag än låter och hur ont jag än har så måste jag hålla föredrag och lämna in en 10 - 15 sidor lång uppsats på måndag.
Jag ska stanna i sängen... och skriva min uppsats där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0