Sista anmälningsdag på en söndag??

Sen när infaller sista anmälningsdag till något över huvud taget på en söndag? Är det något som är unikt för uh? Visst finns det yrken där man jobbar på helgdagar och söndagar men jag har svårt att tänka mig att UH-kansli har öppet på en söndag? Och om de inte har det, varför ska då promt ha sista anmälningsdagen på en söndag? Varför inte på måndagen efter, det är ju då de kommer att sitta med ansökningarna i alla fall.
Jag begriper det inte. Men jag är alltför upptagen av mina egna angelägenheter i alla fall så jag tänker inte bry mig. Har ingen orska att skicka någon ansökan heller.

Kommentarer
Postat av: Z

Om du nu ändå inte bryr dig, varför skriver du ens om det?

2009-02-26 @ 19:28:33
Postat av: Abby

Svar till Z:



Kanske för att jag tyckte det var underligt och värt att kommentera. Bara för jag inte bryr mig om att skicka en ansökan så betyder det inte att det inte är värt att kommentera. Jag kommenterar ofta saker som jag kanske inte direkt är involverad i eller själv tänker göra. Gör inte du det ibland? Det skulle jag tro i alla fall för det gör nästan alla.



/Abby

2009-02-26 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0