Välkommen till mitt hem

Välkommen till mitt hem... här kommer lite bilder på hur det ser ut hos mig.


Min hall är alltid full av skor... men sällan för att jag har mycket sällskap eller så, jag har bara väldigt många skor ^^;


Jag har bara en enda tavla.. så här ser den ut


Jag vet att folk säger att man inte ska plugga i sängen men jag tycker det är perfekt. Det funkar för mig.


Ibland undrar jag om min bokhylla egentligen är ett barskåp...


Men jag läser andra böcker än bara kursböckerna också... annars skulle jag nog bli väldigt uttråkad.

Ännu mer skor, den här gången i garderoben... jag älskar skor. Om de är snygga vill säga.

Och vad finns i garderoben om inte mer skor....


Nej, bokhylla kommer den nog alltid att vara, men den får hålla många saker som inte är böcker också.

Ja så ser det ut hos mig... hoppas det var kul att se, det var väldigt kul att fota allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0