Vad vill snälla pojkar ha? En guldstjärna!

Ja vad vill egentligen snälla pojkar ha?

Jag pratade med min söte kursare igår om att jag tyckte han var så ambitiös och dukitig som inte bara läster texterna till seminrierna utan även gick på förseminarium och satt och kämpade med flera olika översättningar av texterna. Så jag frågade om han ville ha en guldstjärna, och det ville han men han var inte övetygad om att han förtjänat den men det är jag så jag ska ge honom en gulddtjärna när vid nästa föreläsning.

Men han är inte den enda som ska få en guldstjärna... Ibland har man förtjänat en guldstjärna utan att man vet om det...

Abby säger:

Vill du också ha en guldstjärna?

 N*** säger:

Men jag har inte gjort ngt..

N*** säger:

För att förtjäna en.

Abby säger:

*ler* vet du inte det? i så fall är det min hemlis


Det finns finns människor som ska få guldstjärnor av mig. Men funderar en stund på om det finns någon i din närhet som förtjänar en guldstjärna, en kram eller ett uppskattande ord. Om det finns så tveka inte att var den som ger. Du kanske till och med får en egen guldstjärna tillbaka.

 


Sen finns det de som förtjänar en hel stjärnhimmel, ja till och med ett helt kosmos! (Du vet vem du är och att du förtjänar mer än jag kan ge.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0