Hemma hos mig

Jag fick en kamera i födelsedag present i somras och nu har jag tagit bilder på allt möjligt sen dess och i fredags när jag satt och laddade bilder i datorn så tänkte jag att jag bara måste vissa några av de här.



Så här ser det ut på mitt skriv bord och min älskade dator!


Vad ska en kaffenarkoman fotografera om inte kaffe? Dessutom är espressokoppen så gullig.

Tyvärr verkar det som om bildinfognings verktyget hatar mig just nu så några fler bilder blir det inte trots att jag har fler. Jag får väl vissa dem nån annan gång.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag gillar verkligen bilden med kaffekoppen!!! Urläcker!

2008-09-09 @ 06:23:11
URL: http://juu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0