Ett år som "bloggare"

Då har man haft en egen blogg i ett helt år. Det känns som det var evigheter sen jag skrev mitt första inlägg.

 

Vad har hänt det under det här året egentligen?

Det gångna året har varit lite upp och mycket ner och sen lite upp igen, jag har varit med om mycket och känslorna har ofta svallat. Jag har kommit till insikt om mig själv på många plan, upptäckt mycket som jag tidigare aldrig tänkt på. Jag har under året ofta brustit i disciplin och ordningsamhet vilket lät till större svårigheter att genomför uppgifter och företa mig saker som måste göras.

Men jag hoppas att denna insikt kan hjälpa mig att ändra mitt beteende.

Jag har bestämt mig för att försöka ha lite mer överblick över min livssituation, tryggare rutiner och en ordentlig planering av min vardag. Jag hoppas att jag ska kunna hålla mig mer fokuserad och vara mer produktiv både vad det gäller mina studier och mina små hobbyprojekt, som jag ägnar mig åt mer för nöjes skull än något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0