Den sötaste lilla kursaren i stan!

Okej, det kanske är en övedrift, men det känns verkligen så. Jag har en kursare som är ny i stan och ny vid universitetet och  jag försöker hjälpa honom med allt jag kan hjälpa honom med. Han är jättetrevlig och lätt att prata med.
Men det bara så gulligt att han ringer och frågar vad han ska läsa, inte bara vad utan faktiskt hur och då menade han inte bara i vilken bok utan faktiskt var det var bästa att plugga, ska man åka in till biblioteket och sätta sig i en läsesal eller ska man stanna hemma och lyssna på musik, eller hur gör man för att koncentera sig bäst?
Det är bara så gulligt på något vis. Så charmigt bara.
Sen frågar han vad jag ska göra, om jag har planer. Ofta hänger han med. Idag ska jag gå på info-möte för studentradion, kanske får jag sällskap av min kursare. Jag hoppas det, det är så kul att prata med honom.
Så nu vet ni att jag troligen har den sötaste lilla kursaren i stan. (Fast liten är han egentligen inte.)

Kommentarer
Postat av: Julia

Han är ju lång killen ;) Gulligt!

2008-09-02 @ 18:32:03
URL: http://juu.blogg.se/
Postat av: Anna

svar: tack det värmer att folk tror på en:)

2008-09-02 @ 21:45:50
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0