Kallt...

 

 

Min lägenhet är iskall, verkligen iskall. Det drar från fönstret och det är så man undrar om man glömt sätta på elementen. Varje gång jag känner på dem så blir jag nästan lite besviken, ja de är på uppskruvade på max men likväl är det kallt och de är inte särskilt varma heller. Så jag sitter (eller snarare halvligger) inlindad i mitt duntäcke med min bärbara i knäet och dricker te och läser bloggar.

Det är så kallt att jag till och med har sockor på mig, jag som helst är barfota.

Ett par våningar under mig sitter Mysan i sin lägenhet och fryser hon med. Det är inte lätt för oss idet här huset.

Nåja, som jag sa fördriver jag tiden med att läsa bloggar och surfa runt lite och då hittade jag Bagaren och Kocken http://bagarenochkocken.se/shop/ där det blanda annat säljer Eva Solos tebryggare (på bliden) lustigt nog är det just en sån jag har. Visst är den snygg?

Nu får jag snart besök också, bäst jag gör i ordning lite kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0