Inspirerande föreläsning!

Tidigare ikväll smet jag från tentapluggandet, bara två timmar ungefär, för att gå på Historiska föreningens höstmöte och lyssna på Peter Englunds föreläsning "Anti-historia. Första världskriget som berättelse och upplevelse": om hans nya bok och om hans teorier om narratologi.
Det var så inspirerande att jag bestämt mig för att jag imorgon ska gå och köpa hans bok, han läste lite ur den och jag bara kände att jag måste få veta mer.

Vill du också bli inspirerad, veta mer om hans bok eller bara ta reda på vem han är? Gå in på hans hemsida, här hittar du allt du behöver veta.
http://www.peterenglund.com/

Och en särskilt tack till Mysan som fick med mig på höstmötet, det var precis vad jag behövde vännen, så tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0