Ett PM avklarat

Gud så skönt det är att vara klar med PM:an en dag innan den ska in! Det är så skönt. Jag slipper sitta och stressa imorgon. Istället kan jag bara glida in på institutionen imorgon och lämna in den. Helt underbart!
Det hjälpet faktiskt att ha någon att resonera med när man skriver, någon som kan hjälpa en när man fastnar och som får en att verkligen gör det man ska och inte gör allt annat man kan komma på för att man inte vill skriva den.
Så nu är det bara tentapluggande kvar... ska ta ett djupt andetag och sova ut i natt och sen är det bara böckerna som gäller. Inga undanflykter, nu är det tentan som gäller! Och den ska jag klara galant. Jag bara ska klara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0