Hur ofta får du en dikt på morgonen?

Ja, är det något som händer dig ibland?
Tydligen är det något som händer mig (fast det hade jag ingen anning om det förens imorse, men ändå!)...
Nåja, här är den i alla fall, dikten jag fick...

Abby, dear! Where did you go? It was not foretold, I didn't know. Was it faith or were I simply too late!? Will you ever tell me, or will you let it be in either case Abby is gone without a trace. /N


Väldigt gulligt och ganska lustigt, men egentligen inte så rättvisst, för jag sa god natt innan jag loggade ut från msn...
Och den har ett par språkliga fel och rytmen är lite ojämn, men man kan ju inte begära att det ska vara perfekt. Hur som helst var det väldigt kul att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0