Den prefekta presenten

Ibland är det svårt att hitta presenter till sina vänner och ibland är det enkelt. Och den här gången var det enkelt och kul att leta efter en present till Mysan.

Först köpte jag muffinsformar av silicon i svart och vit på STOCKHOME.


Visst är de snygg! Och efter som de är av silicon så kan man använda dem om och om och om igen, och man behöver inte köpa en massa pappersformar som man bara måste slänga, ekonomiskt och man bidrar inte till att öka soppberget! Super. Jag hoppas Mysan bakar en massa goda cupecakes och att jag får smaka.

Sen köpte jag en ursöt retro kakburk i två våningar på Åhléns.


Den ser ut som mormors och farmors kakburkar. Och färgerna känns bara så rätt. Så det borde vara en perfekt present till en glad tjej som älsar rosa, bakning och retrodesing!

Så jag placerade muffinsformarna i kakburken. Så att det blev tre vita och tre svarta formar i varje lager.


Visst blev det läckert! Och det blir roligare att öppna den.

Men hur slår man in en kakburk? Låter svårt va... ^^;
Svar: Inte alls! Man tar ett sidenband och knyter om.


Rosetten är pricken över i:t så att säga. Det var inte enkelt att få till men det blev snyggt och då är det värt lite besvär.

Nu återstår bara en sak: Att fira Mysans födelsedag! Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0