Äntligen i takt med världen?


Nåja, världen är väl att överdriva en smula, men i alla fall i takt med DN:s kulturskribenter(!), vilket i sig är något av en prestation. Det är självklart bara en tillfällighet, något som bara händer ibland av ren tur. Men för en gångs skull vill jag kunna skryta med att jag redan har varit iväg och köpt den kritikerrosade bok som alla vil hylla och redan har börjat att läsa den när till min stora glädje jag öppnade tidningen, kom till kultur delen och såg att man hyllade mitt senaste bokupptäckt (och allt  beröm har han verkligen förtjänat tycker jag!)
Det är skönt att inte bara få bekräftat att man har god smak när det gäller böcker utan också att veta att man köpte den innan man läse recentionerna. Det är skönt att veta att man köpt boken för dens egens skull (och för den inspirerande upphovsmannens skull, förstås!) och inte för jag flitigt läser DN:s kultursidor.
Så jag uppreppar igen:

Vill du också bli inspirerad, veta mer om hans bok eller bara ta reda på vem han är? Gå in på hans hemsida, här hittar du allt du behöver veta.
http://www.peterenglund.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0