25 sidor...

Jag har skrivit ut mitt manus nu och satt in det i sån där proffsig mapp som man brukar ha kontraktsförslag och marknadsundersökningar i (jag vet inte vad såna heter så jag kallar det bara mappar.) Det ser riktigt häftigt ut! Känns som om det här projektet blivit något man nästan kan beskylla en vuxen människa för att ha gjort *garv*
Det är sammanlagt 25 sidor (A4), visserligen med 1,5 radavstånd, men ändå! 25 är ganska bra, det är i runda slängar lite över 11 000 ord.
Ganska bra när man tänker efter, i alla fall för något som brister så oändligt i struktur, men vad är det man säger: life imitates art. Och mitt liv lider av allvarliga struktur brister!
Jag gillar det uttrycket, det känns kaxigt. En anna favorit är: Less is more! Den säger allt, och är ett bra motto, i alla fall när det gäller inredning tycker jag.
Nåja, säg den lycka som vara... Så nu ska jag gå över mina 25 sidor med en röd penna och redigerar "glasögonen" på (jag kanske skulle skaffa glasögonbågar med oslippade glas, man ser så smart ut med glasögon. I alla fall så tycker jag att jag ser smartare ut med glasögon.)
Faktum är att jag redan har börjat med redigerandet och hittintills har jag strukit en mening. Jag har klottat en massa kommentarer i marginalen och kommenterat ett par ordval med det är svårt att redigera sin eget text. Jag får nog engagera någon som kan göra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0