Vilken jävla gul bil?

Fick hör i måndags: man kan inte bestämma sig för att man aldrig ska tänka på en gul bil, då tänker man på den hela tiden men man kan bestämma sig för att när man tänker gul bil ska man istället tänka blå bil.

Även om jag förstår vad personen ifråga egetligen menade så kan jag inte låta bli att tänka: Vilken jävla gul bil?
Grejen är att man ska ta reda på vad som är ens "gula bil" och ens "blåa bil". Lätt sagt! Hur fan ska man kunna lösa ett problem om jag inte förstår vad som är det egentliga problemet?
Ursh! jag blir ju alldeles knäpp. Vill bara ligga under täcket och sova hela dan. Vad fan ska jag göra åt det? Tänka på blå bilar???

Kommentarer
Postat av: Juu

HAHAHAHAHA!!! Rent logiskt verkar det finnas en poäng med det där med bilarna men just nu så förstår jag den inte... Du får förklara när vi ses! ^^

2008-03-29 @ 22:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0