Skrämmande gosedjur, en kul hat och facebook

Jag har inte gjort mycket vettigt idag (om något alls!)
Men jag hittat en sida med skrämmande små gosedjur som ser ut som olika typer av sjukdomsbakterier och liknande. Ursöta och gulliga men lite läskiga fatiskt... men en ganska cool grej att ge till någon som är intresserad av medicin och sånt eller bara har en skön humor. Man kanske ska ge bort en söt lite virus-kramis till jul?
Sen såg en annan kuslig, rolig och söt liten hat (eller ganska stor faktiskt.) den ser ut som en vit nallebjörn som tuggar på ens huvud - kanske en förorättad isbjörn som vill ta hämnd för att polarisarna smälter? eller kanske bara din gammal teddybjörn som vill hämnas på att du slängt bort honom?? - hur som helst, ett tydligt nalle tema just nu.. har snöat in lite på nallar och gosedjur... Hatten eller snarare mössan är i alla fall härligt udda och fräck!

Vad har jag mer gjort idag? Jo jag har börjat använda mitt facebook konto - som jag tydligen skaffade för ett år sen ungefär - och har lagt till lite vänner och sånt... inte särskilt vettig sysselsättning men jag orkar inte vara duktig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0