Önskelista

Mamma har tjatat om en önske lista men det är ju så svårt, mycket av det man helst av allt vill ha är saker man man köpa i en affär. Och när man väl ser något så är det sällan man tänker: det där ska jag önska mig. Helst av allt vill jag önska mig mer tid, mer tid att läsa, mer tid att umgås med vänner, mer tid att gå och bara fönstershoppa... helt enkelt bara mer tid att leva! Men sånt är svårt. En annan sak är en garderob så att jag kan gå på vilken gasque jag vill och inte behöver tacka nej för jag inte har någon högtidsdräkt/balklänning... Men jag ska gör att försök.

Här kommer i alla fall ett försök till en önske lista:

1. Telefonbok, Ordning&Reda, format A6, svart eller vit pärm
2. Halsband: Hearts Galore, Laninja.se (bilden)






To die for! Jag älskar den... den vill jag ha i julklapp snälla...

Jag kanske utökar lista under veckan, om jag får tid att fundera lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0