Ny hörapparat

Japp, äntligen har jag fått min nya hörapparat. Men det kommer ta ett tag att vänja sig vida att ha två stycken igen efter ett helt år med bara en enda. Men det är så skönt att jag har fått den nu så jag hinner vänja mig vid den ett tag innan det är dags för föreläsningar och seminarier.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, bara gått på stan och handlat julklappar och köpt lite pocketböcker till mig själv. Det kändes som om jag behöver en injektion av nya böcker i bokhyllan så man inte bara läser om samma gammal böcker gång på gång, hur bra de än är kan det bli lite tjatig.
My förslog att jag skulle köpa en marimekko-nappflaska till Micke och Sanna så de har en snygg nappflaska till babyn. Det var en bra ide och de är egentligen inte så dyra... men jag vet inte. Jag har inte bestämt mig än.

Vill någon hjälpa mig bestämma mig? Skriv en kommentar och ge mig råd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0