Knäckkok

Jag och mamma har kokat knäck nu här på kvällen och det tog nästan en timme och när det var klart så var det så gott att till och med katten åt av det - och hon är den ändå mest kräsna och bortskämda i den här familjen (om man inte räkna Micke ^^;) - nej, jag lovar jag gav henne lite på en sked men jag har ingen bild på det för jag höll i skeden och skrattade så jag trodde jag skulle trilla om kull. Jag har alltid sagt att det går att lära den katten äta vad som helst om man bara är envis men den här gången behövde hon inte trugas.

Sen satt jag och pappa och pratade foto, jag lånde hans kulledsstativ för att ta bilderna och sen installerader vi Photoshop Elements 7.0 på min dator... ska bli kul att testa den vertionen men jag beholler nog 4.0 en stund till om jag skulle få problem med den nya vertionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0