Projektstopp?

Ja, har det blivit projektstopp eller vaddå? Jo, grund färgen tog evigheter att torka, och nu är takfärgen på och ska torka nu. Efter som det har varit ganska dåligt väder så har vi inte kunnat vädra ur ordenligt så det går väldigt segt nu. Så vi får se hur långt vi kommer... Men det är ju som sagt ingen stress.
Vad gör jag under tiden? Inte så jätte mycket egentligen. Men jag har skickat iväg tredje delen av min novellserie till rabalder (en hel vecka innan deadline - för första gången nånsin!) . Dessutom planerar jag att lägga upp lite extra material från serien här på bloggen, persongalleri och what not. Ja, så det kommer... Jag kanske till och med lägger upp publicerade delar, vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0