Hate-mail...

Har bara en sak att säga...
Tack!
Kan inte folk fatta att jag inte vill prata med dem... Min s.k. "klasskompisar" från grundskolan/gymnasiet (med undantag av de få som faktiskt varit riktiga vänner och som fortfarande är det) har ungefär lika stor plats i mitt liv som löss.... För mig skulle de lika gärna kunna vara döda, jag bryr mig inte. Vill inte ha dem i mitt liv och bryr mig inte om i fall de hatar mig.
Men de har verkligen INTE mandat att lägga sig i mitt liv. De får skylla sig själva om de blir sårade...
Varför kunde jag inte bara få vara ifred? Skulle det varit så svårt?
När jag tog studenten skulle jag ju slippa er! Det var ju hela poängen!!!!
Så skriv inga arga brev för att ni känner er kränkta, jag bryr mig inte bara jag slipper er!

Kommentarer
Postat av: Li

Hat-mail... Nej verkligen inte kul men skit bara i dem!
När ska du uppdatera dig? *grin grin*

2008-05-15 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0