Välkommen till min nya blogg!

Som sagt så handlar ju den här bloggen om mitt liv...

Så jag kanske ska börja med att presentera mig...

Jag är en 22 år gammal tjej som studerar. Någon närmare beskrivning av mig vill jag inte gå in på just nu... I ärlighetens namn tycker jag alltid att det är svårt att ge en bra beskrivning av sig själv. Det kommer nog att fram komma fler detaljer allt efter som Ni lär känna mig.

 

Några frågor som borde besvaras:

 

Varför namnet "criticalmalfunction"?

Critical_malfunction är mitt online alias som jag främst använder på olika communitys för att få vara någorlunda anonym (tyvärr kunde man inte få in specialtecken i namnet till bloggen.) Jag trivs med det namnet.

 

Varför vill jag vara anonym?

Ja, varför inte... dessutom har jag för vana att skriva ganska personliga saker när jag bloggar och då kan det vara skönt att veta att man får vara lite anonym.

 

Varför en blogg på blogg.se?

Dels så tycker jag om att blogga efter som jag får en möjlighet att uttrycka mig på ett sätt jag gillar och dessutom så är det skönt att få arbeta sig egenom sina tankar.

Men så var det ju så att några av mina vänner tyckte jag borde börja skriva en riktig blogg och inte bara blogga på olika communitys... då tipsade de om blogg.se och på den vägen är det.

 

Vad handlar det här bloggen om egentligen?

Den handlar om mig och mitt liv. Så enkelt är det. Ibland framstår mitt liv som rena härdsmältan men så kan det ju vara.

Den kommer nog innehålla en hel det personliga händelser, tankar och åsikter. Och det finns en viss betydande risk för att det kommer handla en hel massa om känslor.

Alla som omnämns i den här bloggen kommer inte att omnämnas med deras riktiga namn, till hänsyn för människorna som figurerar i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0