Pm problem

Jag har ett pm att skriva och jag har inte ens kommit på vad jag ska skriva om! Jag känner mig så otroligt stressad. På måndag kommer det vara kört om jag inte har ett pm att lämna in.

 

Det låter inte mycket eller svårt? skriv två till fyra sidor om något inom ett givet ämne och lämna in det. Det är inte svårt. Inte egentligen. Inte om man har ett liv som fungerar och man har lite struktur?

 

Saken är den ett jag kan skriva ett pm på några timmar, när mitt liv är under kontroll. När jag har balans och när jag är fokuserad. Men jag är inte i kontroll just nu. Har ingen riktig fokus. Så jag börjar känna stressen.

 

Varför, varför i hela världen måste man göra den här sortens skitarbeten? Det blir ju bara slarvarbeten i alla fall. Det vill säga från alla utom de som inte har några liv och därför sitter hemma och ägnar sig åt att göra arbeten som det är flera veckor kvar till det ska lämnas in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0