Sanningen om mina rökvanor

Här kommer den. Sanningen. Det vill säga om mina ciggaret vanor, som jag inte alltid är helt ärlig om alla gånger.

Jag röker! Jag kan klämma ett paket på två - tre timmar. Grejen är att jag inte röker så ofta. Det kan gå ett halvår eller mer mellan gångerna.
När är det då jag röker? När jag festar? Eller när jag umgås med andra rökare? Nej!
Jag röker när jag är ensam och  känner mig nervös och uppskruvad. Oftast sammanfaller det med att jag blir grymt sällskapssjuk och har svårt att sitta still.
Jag brukar försöka få någon att tala i telefonen med mig när jag röker, i min mobil och så går jag ut på en promenad med ciggarettpaketet och tändaren i fickan.

Där har ni det. Det är inget jag rekomendrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0